بررسی نحوه برگزاری دومین المپیاد دانشجویی سلول­های بنیادی و مهندسی بافت

دکتر حمیدیه، دبیر ستاد و دکتر عارفیان، دبیر کمیته علمی المپیاد دانشجویی سلول­های بنیادی و مهندسی در نشستی با حضور دکتر جمال معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور به بررسی چگونگی برگزاری دومین المپیاد دانشجویی سال تحصیلی 99-1398 در محل سازمان سنجش آموزش کشور پرداختند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری­ های سلول­های بنیادی، دکتر حمیدیه، دبیر ستاد و دکتر عارفیان، دبیر کمیته علمی المپیاد دانشجویی سلول­های بنیادی و مهندسی در نشستی با حضور دکتر جمال معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور به بررسی چگونگی برگزاری دومین المپیاد دانشجویی سال تحصیلی 99-1398 در محل سازمان سنجش آموزش کشور پرداختند.

در ابتدای این نشست دکتر جمالی به بررسی نقاط قوت و ضعف اولین المپیاد دانشجویی سلول­های بنیادی و مهندسی بافت پرداخت و افزود: جهت برگزاری هر چه بهتر این فرآیند علمی می بایست برای دومین المپیاد، اطلاع رسانی گسترده ای در سطح دانشگاه­های کشور انجام گیرد. وی همچنین افزود: در نظر داریم این المپیاد نیز مثل سایر المپیادهای رسمی کشور به صورت نیمه متمرکز  برگزار گردد.

دکتر جمالی همچنین پیشنهاد راه اندازی رشته بیولوژی سلول­های بنیادی را در مقطع لیسانس داد.

در ادامه دکتر عارفیان دبیر این المپیاد ضمن ابراز خرسندی از نحوه همکاری سازمان سنجش آموزش کشور با ستاد در زمینه برگزاری این فرآیند علمی، بررسی سرفصل ها و منابع آزمون را به مذاکره با اعضای حاضر در نشست گذاشت و مقرر شد جزیئات برگزاری این المپیاد از طریق سازمان سنجش آموزش کشور و ستاد در اختیار داوطلبین علاقمند به این حوزه قرار گیرد.

 

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Z3ji