بررسی دستاوردهای سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر ایرانمنش، مدیر کل امور اداری و فناوری اطلاعات معاونت علمی و فناوری، آقایان حسینی، رمضانی، ترکمان و فتح الله زاده همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 19 آذر ماه 1397، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر ایرانمنش، مدیر کل امور اداری و فناوری اطلاعات معاونت علمی و فناوری، آقایان حسینی، رمضانی، ترکمان و فتح الله زاده همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 19 آذر ماه 1397، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، دکتر امیرخانی، به ارائه ی گزارشی از نحوه ی برگزاری بخش های مختلف جشنواره پرداخت و افزود: تمامی قسمت های جشنواره از جمله فن بازار، استارتاپ ویکند، نمایشگاه، دانش آموزی، جایزه ملی، کارگاه ها، کانون اندیشه و نوآوری، سمپوزیوم GvHD و نیز بخش دانشجویی به بهترین نحو ممکن و با حداکثر استقبال متخصصین این حوزه برگزار شده همچنین بخش دانش آموزی این جشنواره که با استقبالی بی نظیر از جانب دانش آموزان سراسر کشور رو به رو شده و مورد توجه فوق العاده اساتید مدعو و سایر اساتید قرار گرفت.

دکتر حمیدیه دبیر ستاد در ادامه ی سخنان دکتر امیرخانی افزود: از بخش های مختلف جشنواره به خصوص قسمت دانش آموزی، شرکت کنندگان با شور و اشتیاقی بی نظیر این حوزه را دنبال کرده و امید می رود که ستاد بتواند شرایط رشد هر چه بیشتر را برای این آینده سازان کشور عزیزمان فراهم کند و همواره باید توجه داشته باشیم که زحماتی که در این بخش کشیده می شود طی سال های آینده قابل مشاهده بوده و می توان امید بسیار زیادی به پیشرفت این حوزه ی علم و تکنولوژی داشت.

سپس مدیران و کارشناسان ستاد از برگزاری بخش‌های مختلف سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مربوط به خود به ارائه گزارش پرداختند که در این گزارش خانم مهندس صادقی، کارشناس ستاد در گزارشی از برگزاری کارگاه های سومین جشنواره بیان کرد: در برخی کارگاه ها از جمله مهندسی بافت با وجود تکمیل ظرفیت، همچنان متقاضی برای ثبت نام  وجود داشت. در بخش فن بازار خانم محبعلی زاده بیان کرد: این بخش با حضور بیش از 60 شرکت، استقبالی بی نظیر از جانب سرمایه گذاران مواجه شد.

در ادامه مقرر شد تا مطالب مربوطه به جشنواره سوم بر روی سایت stemcellfestival.com بارگذاری شده و این سایت تا جشنواره ی بعدی با مطالبی متنوع به فعالیت خود ادامه دهد.

در پایان دکتر ایرانمنش ضمن تقدیر از دکتر حمیدیه بیان کرد: برگزاری چنین رویدادی با بخش های متنوع در حوزه سلول های بنیادی بی سابقه بوده و آینده ای زرین برای ایران رقم خواهد زد.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Z6Ri