بررسی اولویت برنامه های ستاد در سال 1398

جلسه بررسی اولویت برنامه های ستاد در سال 1398 با حضور دکتر قادری‌فر رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی، دکتر الیاسی معاون سیاست‌گذاری و توسعه‌ ،دکتر حمیدیه دبیر ستاد و جمعی از مدیران در تاریخ 26 اسفند ماه 1397، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول‌های بنیادی، جلسه بررسی اولویت برنامه های  ستاد در سال 1398 با حضور دکتر قادری‌فر رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی، دکتر الیاسی معاون سیاست‌گذاری و توسعه‌ ،دکتر حمیدیه دبیر ستاد و جمعی از مدیران در تاریخ 26 اسفند ماه 1397، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر حمیدیه دبیر ستاد ضمن تشکر از حمایت‌های صورت پذیرفته بر اهمیت تدوین این برنامه در راستای اهداف و سیاست های سند ملی علوم و فناوری های سلول های بنیادی تاکید نمود.

سپس دکتر امیرخانی با اشاره به رسالت و ماموریت ستاد مبنی بر راهبری ظرفیت های کشور در زمینه سلول های بنیادی گفت: گروه های ستاد به نحوی برنامه‌ریزی گردیده است که بتوان از طریق توسعه آموزش، پژوهش و منابع انسانی به زیر ساخت لازم جهت فناوری و محصولات و در نهایت خدمات درمانی دست یافت و سپس به تشریح الویت برنامه های ستاد در سال 1398 پرداخت.

در پایان دکتر الیاسی و دکتر قادری‌فر نیز رهنمودهای لازم در خصوص ویرایش و نهایی نمودن برنامه را ارائه نمودند.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zjx1