راه‌اندازی کارخانه جدید تولید محصولات سلول درمانی شرکت Kite

شرکت Kite به عنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت دارویی Gilead اعلام کرده است که قصد دارد کارخانه ای به وسعت 20 هکتار را برای تولید محصولات با دانش روز خود اختصاص دهد.

شرکت Kite به عنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت دارویی Gilead اعلام کرده است که قصد دارد کارخانه ای به وسعت 20 هکتار را برای تولید محصولات با دانش روز خود اختصاص دهد. این مرکز جدید به تولید سلول های CAR-T خواهد پرداخت که با پروسه ای پیچیده و مشکل همراه است. Yescarta یکی از محصولات مبتنی بر سلول های CAR-T که مجوز FDA را برای درمان لنفوم غیرهوچکینی بکار می رود از محصولات شرکت Kite می باشد.

فعالیت این مرکز منجر به ارائه بهتر خدمات به بیماران نیازمند به CAR-T و دیگر درمان های مبتنی بر سلول های T خواهد شد. Tim Moore از مدیران شرکت Kite می گوید: روند رو به رشد بیماران سرطانی و از طرف دیگر نیاز به ارائه درمان های جدید و موثرتر ما را بر آن داشت تا با افزایش سرمایه گذاری خود و افزایش ظرفیت تولید به این نیاز پاسخ دهیم. با راه اندازی این مرکز ما می توانیم به گسترش درمان های مرز دانشی خود ادامه داده و درمان های جدید مبتنی بر سلول درمانی را در اختیار جامعه قرار دهیم.

Reference:http://investors.gilead.com/news-releases/news-release-details/kite-announces-plans-new-state-art-facility-expand-cell-therapy

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZFP1