به همت انجمن دانشجویی دانشگاه شاهد و علوم پزشکی ایران سمپوزیوم سرطان و سلول های بنیادی برگزار شد

سمپوزیوم یک روزه سرطان و سلول بنیادی ، در روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه در سالن بین المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران به همت انجمن های علمی دانشجویی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه‌ شاهد و دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن سرطان دانشگاه ایران با حضور بالغ بر ۲۰۰ نفر از دانشجویان و اساتید کشور و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، سمپوزیوم یک روزه سرطان و سلول بنیادی ،  در روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه در سالن بین المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران به همت انجمن های علمی دانشجویی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه‌ شاهد و دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن سرطان دانشگاه  ایران با حضور  بالغ بر ۲۰۰ نفر از دانشجویان و اساتید کشور و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی برگزار گردید.
از جمله موضوعات مطرح شده در پنل های مختلف این سمپوزیوم می توان به  سلول های بنیادی و سرطان، ایمیون سل تراپی، کار تی سل و ...  اشاره نمود. شایان ذکر است در این سمپوزیوم دو پنل دانشجویی نیز برنامه ریزی شده بود که مورد توجه مخاطبان واقع گردید.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZKP1