برنامه ریزی سمپوزیوم یک روزه استخوان و غضروف و سلول های بنیادی

دومین جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری سمپوزیوم یک روزه استخوان و غضروف و سلول های بنیادی با حضور دکتر امیرخانی دبیر محترم شورای راهبردی ستاد، دکتر باقری فرد، دکتر نجد مظهر، دکتر مقتدایی و دکتر عسگری در محل بیمارستان شفا یحیاییان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دومین جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری سمپوزیوم یک روزه استخوان و غضروف و سلول های بنیادی با حضور دکتر امیرخانی دبیر محترم شورای راهبردی ستاد، دکتر باقری فرد، دکتر نجد مظهر، دکتر مقتدایی و دکتر عسگری در محل بیمارستان شفا یحیاییان برگزار گردید.

در ابتدا دکتر امیرخانی با اشاره به این که دانشگاه علوم پزشکی ایران یکی از قطب های مهم علمی کشور است به اهمیت برگزاری این سمپوزیوم پرداخت و به سرعت چشمگیر پیشرفت در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در جهان اشاره نمود  و هدف از برگزاری چنین سمپوزیوم هایی را بکار گیری تمام توان کشور در راستای ارتقاء این حوزه از علوم دانست.

در ادامه جزییات برنامه اجرایی این سمپوزیوم از جمله سخنرانان پیشنهادی و شرکت های مرتبط  فعال در این حوزه پیشنهاد و مورد بررسی قرار گرفتند.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZKz1