26 میلیون پوند با هدف توسعه سلول درمانی جهت درمان سیروز کبدی

یک مرکز تحقیقی در انگلستان 26 میلیون پوند را برای تحقیقات بیشتر در مورد سلول درمانی مبتنی بر ماکروفاژ با هدف سیروز کبدی تأمین کرده است. سالانه بیش از 4000 نفر در انگلیس بر اثر سیروز کبدی می میرند و با توجه به تعداد اعضای اهدا کننده موجود، تنها درمان به پیوند کبد محدود می شود.

 

یک مرکز تحقیقی در انگلستان 26 میلیون پوند را برای تحقیقات بیشتر در مورد سلول درمانی مبتنی بر ماکروفاژ با هدف سیروز کبدی تأمین کرده است. سالانه بیش از 4000 نفر در انگلیس بر اثر سیروز کبدی می میرند و با توجه به تعداد اعضای اهدا کننده موجود، تنها درمان به پیوند کبد محدود می شود. محققان این مرکز در حال بررسی هستند که آیا ماکروفاژهای مهندسی شده می توانند بیماران مبتلا به سیروز کبدی را در حالی که هنوز عملکرد کبدی آنها باقی مانده است، درمان کنند.

پروفسور استوارت فوربس توضیح داد: "تحقیقات ما نشان می دهد که سلول درمانی ماکروفاژ ممکن است اثرات درمانی در سیروز کبدی داشته باشد. با توسعه ماکروفاژهای اصلاح شده ژنتیکی امیدواریم که بتوانیم اثرات مثبت این سلول ها را افزایش دهیم و از این طریق زندگی کسانی که از بیماری مزمن کبدی رنج می برند را بهبود بخشیم. "

ما از همکاری با تیم کلاس جهانی در ادینبرگ هیجان زده هستیم زیرا در کنار هم ما یک کسب و کار ایجاد می کنیم که برای درمان بیماران حاد که هیچ گزینه درمانی دیگری ندارند ، درمان های سلول ماکروفاژ را توسعه و تجاری می کند. این یک فرصت بسیار مهیج است و ما در پیشرفت نوع جدیدی از سلول درمانی پیش قدم خواهیم بود.

https://www.regmednet.com/cell-therapy-weekly-26-million-for-spin-out-developing-advanced-liver-damage-cell-therapy/

 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZRgp