بازدید دکتر ستاری از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی تهران

گالری تصاویر

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با هیئت همراه،  4 آذر 99  از بخش‌های مختلف مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی این دانشگاه بازدید کرد.
 
 
در این بازدید دکتر سورنا ستاری از آخرین دستاوردها و محصولات شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کرد.
در این بازدید دکتر محمدعلی صحرائیان معاون تحقیقات دانشگاه و دبیر ستاد سلول های بنیادی معاونت علمی دکتر حمیدیه وی را همراهی میکردند.
دکتر ستاری از مجموعه اتاق های تمیز سلول و ژن درمانی مرکز و شرکت های مستقر در آزمایشگاهها بازدید به عمل آورد و آخرین وضع پروژه های شرکت ها، روند تجاری سازی محصولات دانش بنیان، پرونده های فنی رجیستر شده در سازمان غذا و دارو  و میزان سرمایه های جذب شده در شرکت ها را جویا شد.
وی همچنین از محل اختصاص یافته به اولین شتاب دهنده تخصصی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور که در ساختمان مرکز جامع سلول های بنیادی دانشگاه تاسیس خواهد شد بازدید کرد و  تسریع در این پروژه مهم را خواستار شد.
در این بازدید دکتر صحرائیان ضمن تشریح زیرساخت های تامین شده در دانشگاه گزارشی از فعالیت های مرکز جامع به ویژه در زمینه جذب ایرانیان مقیم خارج از کشور و تربیت دانشجویان پسادکترای این مرکز ، حمایت دانشگاه در طراحی و احداث بزرگترین مجموعه اتاق های تمیز سلول و ژن کشور و اختصاص بخش قابل توجهی از فضای های ازمایشگاهی متمرکز و یکپارچه به مرکز جامع سلوهای بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه به معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ارائه کرد.
دکتر حمیدیه  در خلال این بازدید ضمن معرفی شرکت های مستقر، تشریح پروژه های محصول محور شرکت ها به دکتر ستاری، به دستاوردها تا این مقطع اشاره داشت و محصولات تجاری سازی شده شرکت های مستقر را معرفی کرد
 وی همچنین پرونده های فنی رجیستر شده شرکت ها در سازمان غذا و دارو را دستاورد ارزشمندی برای دانشگاه دانست و بر ادامه روند فعال سازی کریدور از ایده تا بازار در دانشگاه در قالب شتاب دهنده در حال احداث دانست.
کلمات کلیدی
//isti.ir/Zfdp