شرکت سونی سیستم جدید CGX10 را برای جداسازی سلولی به منظور کاربرد در تولید محصولات پیشرفته سلول درمانی معرفی کرده است

شرکت سونی دستگاه جدیدی را برای جداسازی سلولی به نام CGX10 معرفی کرده است که با سرعت و خلوص بالا در یک محیط ایزوله و بسته سلول ها را جداسازی می کند.

 

 

شرکت سونی دستگاه جدیدی را برای جداسازی سلولی به نام CGX10 معرفی کرده است که با سرعت و خلوص بالا در یک محیط ایزوله و بسته سلول ها را جداسازی می کند. طراحی این دستگاه به گونه ای سلول ها را جداسازی می کند که کاملا از محیط بیرونی جدا بوده و آن را همزمان با آنالیز و جداسازی استریل نگه می دارد. این فرایند به خصوص در ایمونوتراپی های مبتنی بر سلول که به عنوان روش های درمانی برای سرطان و بیماری های خودایمنی مطرح هستند، مهم می باشد. برای تولید سلول های مورد استفاده در این نوع درمان ها، نیاز گسترده ای به جداسازی سلول ها با خلوص و زنده مانی بالا در شرایط استریل نیاز است.

انتظار می رود که این محصول در تحقیقات مربوط به سلول درمانی و پزشکی بازساختی به کار برود. همچنین امکان استفاده آن در ارتقاء و تولید سلول درمانی های همگام با قانونگذاری های مربوط به مدیریت تولید و کیفیت (GMP) وجود دارد.

با تولید این دستگاه، کسب و کار علوم زیستی سونی از کاربردهای تحقیقاتی به حوزه پیشرفت در سلول درمانی و تولید وارد شده و به پیشفرت های این حوزه ها کمک می کند.

https://pro.sony/de_AT/press/closed-cell-isolation-system-cgx10-use-production-advanced-cell-therapy-products

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZHpt