دومین المپیاد دانشجویی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و مهندسی بافت به صورت غیر متمرکز در سال1398 برگزار می گردد

دکتر احسان عارفیان دبیر المپیاد دانشجویی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و مهندسی بافت از برگزاری این المپیاد به صورت غیر متمرکز در سال 1398 خبر داد.

 


  به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دکتر احسان عارفیان دبیر المپیاد دانشجویی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و مهندسی بافت از برگزاری این المپیاد به صورت غیر متمرکز در سال 1398 خبر داد.


دکتر عارفیان در خصوص برگزاری این المپیاد گفت: اولین دوره این رویداد علمی در سال 97 به صورت متمرکز و در مرحله نهایی به همت سازمان سنجش آموزش کشور و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی برگزار شد. همچنین طی مذاکرات صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور دومین دوره این فرآیند علمی به صورت غیرمتمرکز برگزار می گردد. در این راستا سازمان سنجش در  اواخر آذرماه سال جاری برگزاری این رویداد را به تمامی مراکز مناطق ده گانه ابلاغ نموده است و این مراکز می باییست تا 20 اسفند ماه سال جاری دانشجویان علاقمند را جهت شرکت شناسایی کرده و ثبت نام  از این متقاضیان را به عمل آورند.

دبیر المپیاد دانشجویی علوم و فناوری های سلول های بنیادی افزود: منابع آزمون این المپیاد توسط اعضای کمیته علمی این فرآیند علمی تعیین و از طریق سازمان سنجش آموز کشور در اختیار داوطلبین قرار گرفت. وی منابع آزمون را سلولی و ملکولی، زیست مواد(بیومتریال)، ژنتیک، پدیده های انتقال، فیزیولوژی و ایمنولوژی، بیوشیمی و شیمی آلی علوم عنوان نمود و افزود: آزمون المپیاد غیر متمرکز در تاریخ 12 و 13 اردیبهشت سال 98 در مراکز مناطق ده گانه برگزار خواهد شد.

گفتنی است متقاضیان شرکت در این المپیاد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس وب سایت http://www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

 


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Z8Li