تخصیص بودجه ی 200میلیون دلاری Synthego، جهت تسریع پیشرفت داروهای مبتنی بر CRISPR از تحقیقات مراحل اولیه‌ به مراحل بالینی

شرکت مهندسی ژنوم Synthego، در تاریخ 17 فوریه 2022 اعلام کرد که 200 میلیون دلار سرمایه رشد، جذب کرده است. پل دابروسکی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Synthego گفت: "ما در موقعیت خوبی هستیم تا به مشتریان خود کمک کنیم تا در این دوره جدید از داروهای ژنتیکی و سلولی شروع کنند و در نهایت اطمینان حاصل کنیم که این درمان‌ها برای همه بیماران قابل دسترسی است."

 

 

شرکت مهندسی ژنوم  Synthego، در تاریخ 17 فوریه 2022 اعلام کرد که 200 میلیون دلار سرمایه رشد، جذب کرده است. پل دابروسکی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Synthego گفت: "ما در موقعیت خوبی هستیم تا به مشتریان خود کمک کنیم تا در این دوره جدید از داروهای ژنتیکی و سلولی شروع کنند و در نهایت اطمینان حاصل کنیم که این درمان‌ها برای همه بیماران قابل دسترسی است."

 CRISPR به یک ابزار کشف قدرتمند تبدیل شده است و این زمینه اکنون در نقطه عطف قرار دارد و کاربردهای بالینی آن برای درمان تعداد زیادی از بیماری‌های جدی از جمله سرطان و اختلالات ژنتیکی در دسترس است.

Synthego از درآمد حاصل از تأمین مالی سری E برای تسریع در ایجاد اکوسیستم کشف و توسعه سلولی و ژن درمانی استفاده خواهد کرد تا به محققان کمک کند که ترجمه اکتشافات جدید را به روش‌های درمانی جدید برای بیماری‌های جدی ساده‌سازی کنند. به طور خاص، Synthego قصد دارد ظرفیت و قابلیت‌های پلتفرم‌های Halo و Eclipse خود را برای کاربردهای تحقیق و اکتشاف گسترش دهد و به دسترسی گسترده به ابزارهای مهندسی ژنوم و سلول‌های مهندسی شده ژنوم ادامه دهد. Synthego همچنین در فناوری‌های نسل بعدی مانند CRISPROff، یک سیستم مبتنی بر نور برای ویرایش خاص و دقیق CRISPR، سرمایه‌گذاری خواهد کرد و شرایط خوب تولید (GMP) را برای حمایت از برنامه‌های بالینی و درمانی مشتریان خود افزایش خواهد داد.

توسعه نسل بعدی داروهای سلولی و ژنتیکی مبتنی بر CRISPR به توانایی کشف سریع زیست شناسی نوین، استقرار بیوانفورماتیک پیشرفته، بهینه سازی و انجام ویرایش دقیق ژنوم و یکپارچه‌سازی از مراحل تحقیقاتی به تنظیمات بالینی، نیاز دارد.

لازم به ذکر است Synthego بیش از 12000 محقق CRISPR را در بزرگترین کنفرانس سالانه جهانی CRISPR گرد هم آورد، از پلتفرم Eclipse خود برای تسریع برنامه‌های حیاتی در تحقیقات COVID-19 و بیماری‌های عصبی استفاده کرد و تسریع در درمان‌های سلولی و ژنی مبتنی بر CRISPR را از طریق گواهینامه ISO 9001 و قابلیت‌های تولید GMP به مراحل کلینیکال ممکن می‌سازد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Synthego، لطفاً از وب سایت این شرکت به آدرس www.Synthego.com دیدن فرمایید.

 

https://www.prnewswire.com/news-releases/synthego-raises-200-million-to-accelerate-the-field-of-crispr-based-medicines-from-early-phase-research-to-the-clinic-301484417.html.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZdSt