برگزاری جلسه مجازی دبیرخانه قطب کشوری دانش آموزی سلول‌های بنیادی


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه مجازی دبیرخانه قطب کشوری دانش آموزی سلول‌های بنیادی روز سه شنبه مورخ 20 آبان ماه سال 1399 با حضور دبیر و کارشناسان قطب کشوری دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و نماینده بخش دانش‌آموزی ستاد سلول‌های بنیادی برگزار شد.

در این جلسه که به صورت مجازی برگزار شد تقویم اجرایی قطب کشوری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. برگزاری سومین دوره مسابقات کشوری، دوره ضمن خدمت دبیران ، تهیه بسته آموزشی ویژه دبیران، تدوین کتاب راهنمای معلم و تهیه بسته آموزشی کار با تجهیزات پزشکی مرتبط با سلول‌های بنیادی بخشی از موضوعات مورد بحث بود. در این رابطه سلول‌های بنیادی آمادگی کامل خود را برای اجرای برنامه‌های دبیرخانه قطب کشوری در همه زمینه‌ها اعلام کرد. در این جلسه همچنین با توجه به شرایط اپیدمی کووید 19 و تعطیلی مدارس پیشنهاد شد پروژه مشترک ستاد و وزارت آموزش و پرورش برای تجهیز و راه اندازی پژوهش‌سرای‌های دانش آموزی سلول‌های بنیادی در استان‌ها در مقیاس کوچکتر و با تجهیزات حداقلی به منظور استفاده دانش آموزان ادامه یابد. قابل ذکر است که تعداد زیادی از دانش آموزان آمادگی و نیازهای خود را برای آموزش سلول‌های بنیادی به دبیرخانه قطب کشوری اعلام کردند.

استقبال کم نظیر دانش‌آموزان سراسر کشور از برنامه‌های دبیرخانه قطب آن هم در شرایط سخت اپیدمی کووید 19 قابل تحسین و مایه افتخار است.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZE9p