یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اجرایی ستاد با تاکید بر برنامه ریزی در چهارچوب پلتفرم های معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری

یکصد و هشتاد و دومین شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 2 اردیبهشت 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، یکصد و هشتاد و دومین شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 2 اردیبهشت 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر حمیدیه بر لزوم برنامه ریزی و هدایت راهبردهای عملیاتی در راستای پلت فرم های حمایتی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری تاکید داشتند.

در ادامه دکتر امیرخانی، دبیر شورای راهبردی ستاد، به ارائه توضیحاتی در خصوص منابع و صندوق های حمایتی پرداختند و برنامه ریزی در خصوص بهره مندی هدفمند در این زمینه را زمینه ساز تسریع هدایت راهبردهای ستاد دانستند.

 دکتر دهقانی، مسئول پایش امور ستاد، ضمن ارائه گزارش تکمیلی برنامه جامع راهبردی ستاد در سال 1398، به معرفی انواع تسهیلات موجود در این زمینه پرداختند. 

در این جلسه دکتر محسنی، مسئول بخش دانش‌آموزی ستاد و دبیر اجرایی «پنجمین سمپوزیوم ژنتیک با رویکرد ژن‌درمانی»، به چگونگی برگزاری این سمپوزیوم اشاره داشتند. شایان ذکر است این سمپوزیوم که دارای امتیاز بازآموزی است، در تاریخ 12 اردیبهشت 1398، در محل بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد.


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZuC1