پیگیری بسته خدمات بیمه‌ای محصولات حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای اجرایی ستاد

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 19 آبان ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر سلطانی‌نژاد توضیحاتی در مورد پنجمین المپیاد دانش آموزی ارائه نمود و افزود: این دوره آموزشی، دانش پژوهان تحت آموزش‌های تئوری تخصصی حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی قرار گرفتند.

در ادامه دکتر عارفیان به بحث پیرامون زیرساخت‌های ایجاده شده در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در بخش‌های مختلف در کشور پرداخت.

کارشناس بخش ارائه خدمات سلولی با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در مورد مباحث مربوط به موضوع تامین بسته خدمات بیمه‌ای محصولات حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بر لزوم پیگیری موارد فوق تأکید نمود.

در پایان، اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری اقدامات صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد مربوط به برگزاری وبینارهای علمی، تخصصی حوزه سلول‌های بنیادی مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZN8p