پیش بینی درآمد 1.59 میلیارد دلاری چین از فروش مدل های حیوانی مهندسی ژنتیکی شده

شرکت چینی Cyagen Biosciences اخیرا با سرمایه گذاری بر روی مدل های حیوانی مهندسی ژنتیک شده فضای بهینه سازی شده ای را به این امر اختصاص داده است که بیشترین راندمان را در تولید این حیوانات در فضای موجود بدست آورد.

شرکت چینی Cyagen Biosciences اخیرا با سرمایه گذاری بر روی مدل های حیوانی مهندسی ژنتیک شده فضای بهینه سازی شده ای را به این امر اختصاص داده است که بیشترین راندمان را در تولید این حیوانات در فضای موجود بدست آورد. هر جفت از این جوندگان مهندسی ژنتیک شده بالغ بر 17 هزار دلار قیمت خواهد داشت.

تقاضا در چین برای حیواناتی که بیماری های انسان را تقلید می کنند، در حال افزایش است. شی جینگ پین، رئیس جمهور چین قصد دارد این کشور را تا سال 2025 به یکی از ابرقدرت ها در زمینه زیست پزشکی تبدیل کرده و به همین جهت تحقیقات دارویی و ژنتیکی به سرعت در حال افزایش است. این کشور قصد دارد در سال 2022، 7.5 درصد از بازار موش های تغییر ژنتیکی یافته را از آن خود کند و درامدی بالغ بر 1.59 میلیارد دلار از این محل بدست آورد.

Cyagen قصد دارد تا 8000 موش و 2500 رت را در فضایی عاری از هرگونه عامل بیماری زا در یک پارک فناوری در حومه گوانگژو پرورش دهد. علاوه بر این یک کارخانه در نزدیکی شانگهای با قابلیت پرورش مدل های حیوانی اختصاصی جهت فعالیت های تحقیقاتی دانشگاه ها و شرکت های دارویی اختصاص یافته است که می توان به کمک آنها پروژه های بسیار پیچیده بررسی و ارزیابی داروها را به کمک انها انجام داد.

Reference:https://www.bnnbloomberg.ca/china-s-demand-for-17-000-gene-altered-lab-mice-is-skyrocketing-1.1237999

 


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZP21