ورود حوزه دندانپزشکی بالینی به دانش فناوری های سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی

جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر محمد بیات متخصص جراحی دهان فک و صورت، رئیس مرکز پیشرفته و مرکز تحقیقات جراحی های فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از اساتید مورخ 12 تیرماه 98 در محل مرکز تحقیقات جراحی های فک و صورت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر محمد بیات متخصص جراحی دهان فک و صورت، رئیس مرکز پیشرفته و مرکز تحقیقات جراحی های فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از اساتید مورخ 12 تیرماه 98 در محل مرکز تحقیقات جراحی های فک و صورت برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر بیات در ارتباط با فعالیت مرکز پیشرفته خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی جراحی جمجمه، فک و صورت به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: حیطه فعالیت این مرکز ارائه خدمات پیشرفته به بیماران، آموزش مهارت های تشخیصی، ارزیابی دانشجویان و برگزاری کارگاه های آموزشی می باشد و از اهداف این مرکز به ارائه خدمات پیشرفته و مناسب به بیماران داخل و خارج کشور، آموزش مهارت های بالینی به دستیاران تخصصی، آموزش مهارت های بین رشته ای و ... اشاره کرد. وی ادامه داد: در این راستا جهت خدمت رسانی بهتر شرکتی با عنوان پیشگامان طب دیجیتال راه اندازی شده که در صدد دانش بنیانی شدن شرکت مذکور می باشیم.

سپس دکتر حمیدیه ضمن تشکر از زحمات ایشان اذعان داشت: طی سالهای اخیر شرکت‌های دانش بنیان بسیاری در حوزه سلول های بنیادی پا به عرصه گذاشته اند و از ابتدای سال 97 زمینه سازی جهت صادرات محصولات این حوزه شروع شده است.

در پایان اساتید حاضر در جلسه ضمن بررسی نکات و مسائل مطرح شده، با بیان سوالاتی به بحث و تبادل نظر نشستند.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zda1