همکاری ستاد سلول های بنیادی با ستاد فناوری نانو در جهت گسترش فناوری های نوین پزشکی

جلسه ای در خصوص گسترش همکاری ها در زمینه علوم فناوری های نوین پزشکی با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکترسرکار دبیر ستاد فناوری نانو و دکتر واعظی مدیر عامل شرکت نسیم سحر اطهر در تاریخ 7 مرداد ماه سال 1398، در محل ستاد فناوری نانو برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه ای در خصوص گسترش همکاری ها در زمینه علوم فناوری های نوین پزشکی  با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکترسرکار دبیر ستاد فناوری نانو و دکتر واعظی  مدیر عامل شرکت نسیم سحر اطهر در تاریخ 7 مرداد ماه سال 1398، در محل ستاد فناوری نانو برگزار گردید.

در ابتدا دکتر حمیدیه در ارتباط با فعالیت های شرکت نسیم سحر اطهر توضیحاتی ارائه نمودند و افزودند شرکت مذکور در حوزه خدمات خدمات دارو و درمان و در زمینه رادیولوژی و سونوگرافی و تصویر برداری مشغول فعالیت می باشد.

در ادامه دکتر سرکار از اهمیت طراحی، تولید، نصب و نگهداری سیستم های تصویرگر پزشکی هسته ای وبهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و نیز استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در کشور در درمان بیماران و همچنین سیستم تصویربرداری اسپکت حیوانی و سیستم تصویربرداری پت حیوانی در توسعه علوم فناوری های نوین پزشکی سخن گفت.

در پایان جلسه گفتگوهایی در راستای همکاری های بیشتر انجام شد.


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZYZ2