نگاهی به وسعت بازار جهانی سلول درمانی

پیش‌بینی می‌شود بازار جهانی درمان بیماری ها با سلول‌های بنیادی طی سال های 2022 تا 2029 با نرخ قابل‌توجهی افزایش پیدا کند.

 

پیش‌بینی می‌شود بازار جهانی درمان بیماری ها با سلول‌های بنیادی طی سال های 2022 تا 2029 با نرخ قابل‌توجهی افزایش پیدا کند. طبق گزارش ها در سال 2021، بازار سلول درمانی دارای نرخ رشد ثابتی بوده است و با توجه به استراتژی‌های مهره های کلیدی این مارکت، انتظار می‌رود این نرخ به طور فزاینده ای افزایش یابد.

اندازه بازار جهانی سلول درمانی با استفاده از سلول های بنیادی در سال 2021،  11910.63 میلیون دلار گزارش شده است و انتظار می رود در این بازه با  CAGR پیش بینی شده 8.18 درصد افزایش یابد و تا سال 2027 به 19090.47 میلیون دلار برسد.

تقاضای رو به رشد برای حوزه های پزشکی بازساختی و کشف و توسعه دارو در سراسر جهان، تأثیر مستقیمی بر رشد و توسعه سلول درمانی داشته است.

برخی از کشورهای واقع در آمریکای شمالی مانند ایالات متحده، کانادا و مکزیک در مارکت سلول درمانی پیشرو هستند. کمپانی های Pharmicell و MEDIPOST جزو بزرگترین تولیدکنندگان محصولات سلول درمانی در جهان می باشند.

سال 2022 بیشترین سهم بازار محصولات سلول درمانی را به خود اختصاص داده است. بر اساس انواع محصولات، بازار سلول درمانی در حال حاضر به چهار گروه سلول های بنیادی بزرگسالان، سلولهای بنیادی جنین انسانی، سلول های بنیادی پرتوان القایی، سلول های بنیادی بسیار کوچک شبه جنینی طبقه بندی می شوند.

 

لینک خبر:

https://www.digitaljournal.com/pr/news/theexpresswire/stem-cell-therapy-market-share-size-2023-top-players-market-share-future-growth-by-2029-pharmicell-co-ltd-medipost-co-#ixzz88MVyoUXO

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZHyw