نشست مشترک دبیر ستاد با رئیس مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه تربیت مدرس و مدیرعامل شتابدهنده لیداکس

نشست مشترک دکتر حمیدیه دبیر ستاد با دکتر حسینخانی رئیس مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه تربیت مدرس و دکتر طالبی مدیر عامل شتابدهنده لیداکس مورخ 18 بهمن ماه سال 1400 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، نشست مشترک دکتر حمیدیه دبیر ستاد با دکتر حسینخانی رئیس مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه تربیت مدرس و دکتر طالبی مدیر عامل شتابدهنده لیداکس مورخ 18 بهمن ماه سال 1400 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

دکتر حمیدیه با اشاره به فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی شتابدهنده لیداکس در زمینه فناوری‌های نوین بر لزوم تسریع این اقدامات در هدایت ایده‌های دانش‌بنیان در حوزه‌ی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی با همکاری و مشارکت مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه تربیت مدرس به سمت تولید محصول و تجاری سازی آن تأکید نمود و خواستار سرمایه گذاری مناسب در این حوزه شد.

دکتر طالبی به ارائه توضیحاتی در مورد ساختار حمایت‌محور شتابدهنده لیداکس در جهت رشد و توسعه استارتاپ‌ها و جذب سرمایه‌گذار گفت: با توجه به اهمیت راهبردی محصولات فناوری پیشرفته حوزه سلول‌های بنیادی می توان به صورت متمرکز  برای سرمایه گذاری در توسعه‌ی فناوری‌های پیشرفته در این حوزه اقدام نمود.

دکتر حسینخانی به معرفی ظرفیت‌های موجود مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و حیطه فعالیت‌های آن پرداخت و افزود: امید است ایجاد زمینه همکاری بین مرکز جامع و شتابدهنده لیداکس در زمینه تجاری‌سازی محصولات این حوزه، به همافزایی افراد تخصصی فعال در این حوزه تا رسیدن به محصول تجاری کمک کند.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z1xt