نشست شرکت نانو مبنا ایرانیان در خصوص توسعه فعالیت های دانش بنیان

نشست مشترک دکتر حمیدیه دبیر ستاد با دکتر قدس الهی مدیر عامل شرکت نانو مبنا ایرانیان ،شرکت تولیدی میثاق تلاشگران و جمعی از سرمایه گذارن مورخ 18 بهمن ماه سال 1400 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، نشست مشترک دکتر حمیدیه دبیر ستاد با دکتر قدس الهی مدیر عامل شرکت نانو مبنا ایرانیان ،شرکت تولیدی میثاق تلاشگران و جمعی از سرمایه گذارن مورخ 18 بهمن ماه سال 1400 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر قدس الهی مدیرعامل، به ارائه گزارشی از فعالیت‎های شرکت پرداخت. ایشان با راهنمایی های ستاد موفق به بومی سازی دستگاه RT PCR و نانودراپ شده اند و در حاضر قصد دارند با جذب سرمایه گذار فعالیت‎های خود را توسعه دهند. آزمایشگاه پاتوبیولوژی لامارک نیز از سال 1352فعالیت خود را آغاز نمود و بخش تحقیقاتی آزمایشگاه، تحت عنوان شرکت تولیدی میثاق تلاشگران در سال 1377 به ثبت رسیده و با تولید محصولاتی از قبیل کیت هموگلوبین A2 به میزان قابل توجه از خروج ارز از کشور جلوگیری نموده است. ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول‎های بنیادی قصد دارد با ایجاد زمینه همکاری شرکتهای تولید کننده تجهیزات لازم در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، به تامین هرچه بیشتر نیازهای کشور در این حوزه کمک کند.

در پایان بحث و تبادل نظر جهت اختصاص فضا جهت سرمایه گذاری این شرکت جهت توسعه فعالیت های دانش بنیان صورت گرفت.

 

 
 
کلمات کلیدی
//isti.ir/Zdxt