نشست دبیر ستاد با رییس مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی مشهد

نشستی با حضور جناب آقای دکتر حمیدیه دبیر ستاد و سرکار خانم دکتر کلالی نیا رییس مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی مشهد و جناب آقای دکتر امیرخانی مشاور برنامه ریزی و دبیر شورای راهبردی ستاد در تاریخ 11 اردیبهشت 1402 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، نشستی با حضور جناب آقای دکتر حمیدیه دبیر ستاد و سرکار خانم دکتر کلالی نیا رییس مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی مشهد و جناب آقای دکتر امیرخانی مشاور برنامه ریزی و دبیر شورای راهبردی ستاد در تاریخ 11 اردیبهشت 1402 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدای این نشست خانم دکتر کلالی نیا گزارشی از تغییراتی که در مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی مشهد انجام گرفته و تغییر ساختار و تمرکز آن بر روی اهداف مدنظر که بیشتر در حوزه فناوری و درمان هست، و فعالیتهایی از آن مانند فراخوان جذب شرکتهای فناور در حوزه سلولهای بنیادی و غیره ارائه داد.

سپس دکتر حمیدیه به بیان مواردی پیرامون رفع مشکلات پیشه رو در این مرکز جامع و تمرکز بر سه حیطه، آموزش، تحقیقات و تربیت منابع انسانی، توسعه فناوری و تجاری سازی و بازار محصولات سلولی و توسعه خدمات بالینی مبتنی بر فناوری علوم سلولی تعریف و ابراز امیدواری کردند این مرکز بتواند برای جذب شرکتهای فناور در این زمینه فعالانه تر عمل نماید.

در ادامه دکتر امیرخانی به بیان رسالت اصلی مراکز جامع، مدیریت و راهبری ظرفیت های کشور در زمینه سلولهای بنیادی و توضیحاتی در این زمینه پرداختند.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Ztfv