مشارکت تجاری دو شرکت معتبر برای پیشبرد پروژه ارتوپدی و ترمیم بافت نرم در انسان

3D System به عنوان مبتکر اصلی پرینت سه بعدی و پیشگام در حوزه مراقبت های بهداشت شخصی..

3D System به عنوان مبتکر اصلی پرینت سه بعدی و پیشگام در حوزه مراقبت های بهداشت شخصی، با بیش از یک دهه سابقه کار با جراحان متخصص برای طراحی بیش از  150000 مورد خاص بیمار، و تولید بیش از دو میلیون ایمپلنت و ابزار، اکنون برای پیشبرد اهداف خود با شرکت Theradaptive وارد مشارکت و همکاری شده است. پلتفرم مهندسی پروتئین اختصاصی Theradaptive داروهای هدفمندی را تولید می‌کند که می‌تواند برای پوشش ایمپلنت‌ها استفاده شود.

این دو شرکت‌ قصد دارند با استفاده از گونه‌های منحصربفرد مبتنی بر پروتئین Theradaptive برای پوشش دهی دستگاه‌های پزشکی پرینت سه‌بعدی ساخت شرکت 3D System، رویکرد جدیدی را برای ارتقای رشد استخوان و بافت نرم ارائه دهند. این روش پتانسیل بهبود و اثرگذاری بیشتری برای بیماران دارد.

بنیانگذار Theradaptive، دکتر لوئیس ام. آلوارز، پس از مشاهده و بررسی جراحت های وارده به اندام ها که منجر به قطع عضو می شود، فناوری مهندسی پروتئین را بهتر درک و بررسی کرد. تحقیقات بعدی او در مورد بازسازی استخوان و بافت در دانشگاه MIT بر روی پرداختن به محدودیت‌های مرتبط با رویکردهای پزشکی بازساختی مانند دستیابی به نتایج دقیق آناتومیکی و تحویل موضعی موثر طی درمان، متمرکز بود. اولین کاربردهای این فناوری در حال حاضر عنوان سه دستگاه پزشکی پیشران (three Breakthrough Medical Device ) را از FDA برای رسیدگی به بیماری‌های دژنراتیو دیسک و همجوشی ستون فقرات کسب کرده‌ است.

لینک خبر:

https://finance.yahoo.com/news/3d-systems-theradaptive-establish-commercial-201000761.html

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZVPw