علم کسب و کار و دانش فنی دو بازوی توانمند تجاری سازی محصولات حوزه سلول‌های بنیادی

جلسه‌ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، مهندس احسان اله سلطانی مدیر عامل شرکت ایده پردازان سنجش و دانش و جمعی از اعضای این شرکت در تاریخ 21 خرداد ماه سال 1398 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه‌ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، مهندس احسان اله سلطانی مدیر عامل شرکت ایده پردازان سنجش و دانش و جمعی از اعضای این شرکت در تاریخ 21 خرداد ماه سال 1398 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

دکتر حمیدیه با تأکید بر لزوم تهیه و تدوین برنامه مشخص در جهت تجاری سازی محصولات حوزه علوم و فناوری‌های نوین از جمله علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بنیادی افزود: می بایست در کنار دانش فنی، دانش کسب و کار نیز باشد تا اقدامات موثری در توسعه و تجاری سازی محصولات شرکت فوق صورت پذیرد.

در ادامه مهندس سلطانی به ارائه گزارشی در زمینه فعالیت‌های صورت پذیرفته در تولید محصولات شرکت از جمله دستگاه‌های کنترل کننده pH، پمپ پری استالتیک، دستگاه تمام اتوماتیک  تست رنگ امیزی گرم، کرایو استات و جداساز مغناطیسی پرداخت و افزود: این شرکت با هدف ساخت تجهیزات پیشرفته مرتبط با حوزه های مختلف از جمله علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی شروع به فعالیت نموده است. وی همچنین بومی‌سازی فناوری‌های ساخت محصولات پیشرفته با توجه به نیاز بازار در جهت توسعه و پیشرفت کشور را از جمله ماموریت های این شرکت برشمرد.


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZjL1