شرکت CellOrigin Biotechاز همکاری استراتژیک جهانی با Qilu Pharmaceutical برای توسعه سلول درمانی CAR-iMAC “عمومی" خبر داد





 CellOrigin Biotech (Hangzhou) Co., Ltd. اعلام کرد که با Qilu Pharmaceutical بر سر همکاری های استراتژیک جهانی برای توسعه، تولید و تجاری سازی ماکروفاژهای بیان کننده گیرنده آنتی ژن کایمریک (CAR-iMAC) اختصاصی "عمومی" مشتق از iPSC به منظور ایمونوتراپی سرطان منعقد کرده است .

 این همکاری با ادغام فناوری‌ها و تخصص‌های مکمل و همچنین ترکیب قابلیت‌های تحقیق و توسعه، تولید و بازاریابی پیشرو در صنعت، از مزایای هر دو طرف بهره می‌برد.

 دکتر جین ژانگ، بنیانگذار CellOrigin Biotech و محقق اصلی دانشگاه ژجیانگ، گفت: "نوآوری و ارائه بهترین محصولات به نفع بیماران، اصلی ترین ارزش هایی است که ما هر دو قدردان آن هستیم."

"ما از همکاری با Qilu Pharmaceutical به دلیل اعتبار آن در صنعت داروسازی چین و همچنین سابقه موفقیت‌آمیز آن در کشف داروی جدید هیجان‌زده هستیم. ما (CellOrigin) به جستجوی سایر همکاران بالقوه صنعت و کاوشگران و توسعه دهندگان داروهای ضدتومور نوآورانه و اثربخش ادامه خواهیم داد."


 "CellOrigin یک استارتاپ برجسته با پیشینه تحقیقاتی قوی و تجربیات ارزشمند در صنعت است. این شرکت بر روی تکنیک های اصلی در سلول درمانی تمرکز کرده است و تخصص غنی در تولید GMP به دست آورده است. این یک شریک استراتژیک ایده آل برای سلول درمانی جدید است و ما را خوشحال می کند که با چنین شرکت بیوتکنولوژی بزرگی همکاری کنیم.


 Qilu Pharmaceutical یکی از شرکت‌های دارویی پیشرو یکپارچه در چین است که بر توسعه، تولید و بازاریابی مواد فعال دارویی (API) و فرمول‌های نهایی تمرکز دارد.  Qilu در حال حاضر دارای 13 شرکت تابعه، 11 سایت تولیدی و بیش از 30000 کارمند در سراسر جهان است که 70 درصد آنها دارای مدرک لیسانس یا بالاتر هستند.  این شرکت از نظر درآمد فروش در سال 2019 رتبه 8 را در صنعت داروسازی چین دارد. Qilu با وقف به ارائه داروهای مقرون به صرفه تر به جهان و بهبود رفاه مردم، محصولات خود را به بیش از 80 کشور صادر کرده است.


 CellOrigin Biotech (Hangzhou) Co., Ltd. متعهد به توسعه درمان‌های سلول‌های ایمنی مشتق از سلول‌های بنیادی پرتوان مهندسی ژنتیک (iPSC) (مانند ماکروفاژها، سلول‌های NK) با مالکیت معنوی اختصاصی خود است.  بنیانگذاران آن رهبران با تجربه ای از دانشگاه ژجیانگ، دانشگاه هاروارد و شرکت های دارویی و بیوتکنولوژی برتر در سراسر جهان هستند.  آن‌ها از فناوری‌های پیشرفته در ویرایش و تمایز iPSCها به سلول‌های ایمنی استفاده می‌کنند تا بتوانند درمان‌های سلولی آلوژنیک جدید را برای درمان بیماران سرطانی در سراسر جهان ارائه دهند.




https://www.biospace.com/article/releases/cellorigin-biotech-announced-strategic-global-collaboration-with-


کلمات کلیدی
//isti.ir/Zd4v