سمپوزیوم یک روزه ژنتیک و سلول های بنیادی برگزار خواهد شد

جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری سمپوزیوم یک روزه ژنتیک و سلول‌های بنیادی با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر شیرکوهی دبیر علمی و دکتر محسنی دبیر اجرایی سمپوزیوم در تاریخ 3 بهمن ماه 1397، در محل مرکز طبی کودکان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری سمپوزیوم یک روزه ژنتیک و سلول‌های بنیادی با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر شیرکوهی دبیر علمی و دکتر محسنی دبیر اجرایی سمپوزیوم در تاریخ 3 بهمن ماه 1397، در محل مرکز طبی کودکان برگزار گردید.

دکتر حمیدیه به اهمیت آشنایی دانشجویان، متخصصین و اعضای هیأت علمی رشته های تخصصی بالینی با آخرین دستاوردهای حوزه سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی اشاره نمود و گفت: در این راستا، با حمایت ستاد در طی سال‌های 94 تا 96 بیش از 65 سمپوزیوم و کارگاه توسط دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشگاه های مختلف کشور برگزار شده است و یکی از سمپوزیوم‌های موفق را سمپوزیوم ژنتیک و سلول های بنیادی برشمرد.

سپس دکتر محسنی پیرامون اطلاع رسانی، دعوت از سخنرانان و مشارکت دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی سخن گفت.

در پایان دکتر شیرکوهی نیز در خصوص محورهای سخنرانی به بحث و تبادل نظر پرداخت. این سمپوزیوم در بهار سال 98 در بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zjai