سمپوزیوم یک روزه پوست، ترمیم، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی فرصتی برای هم اندیشی محققان در راستای تجاری سازی محصولات این حوزه

جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری سمپوزیوم یک روزه پوست، ترمیم، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و کارگاه روش‌های آسلولار سازی بافت با حضور دکتر امیرخانی دبیر شورای اجرایی ستاد، دکتر ده‌مرده، دکتر زیرک ساز و جمعی از اساتید در محل بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری سمپوزیوم یک روزه پوست، ترمیم، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و کارگاه روش‌های آسلولار سازی بافت با حضور دکتر امیرخانی دبیر شورای اجرایی ستاد، دکتر ده‌مرده، دکتر زیرک ساز و جمعی از اساتید در محل بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر امیرخانی با اشاره به اهمیت حضور شرکت‌های فعال در تولید محصولات مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در این سمپوزیوم گفت: می بایست اهتمام خود را به کار بندیم تا شاهد پیشرفت چشمگیری در حوزه علوم سلولی و تولید محصولات در این زمینه باشیم.

در ادامه دکتر ده‌مرده از جمله دستاوردهای اصلی این سمپوزیوم را آشنایی محققان با حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و اطلاع از جایگاه کشور در این حوزه عنوان نمود و گفت: حضور شرکت‌های فعال در این سمپوزیوم سبب فراهم آمدن بستری مناسب جهت تجاری سازی محصولات این حوزه خواهد بود. وی در ادامه پیرامون زمان و مکان برگزاری و دعوت از سخنرانان و نهایی کردن برنامه سمپوزیوم توضیحاتی ارائه نمود.

در پایان اعضای جلسه در خصوص موضوعات و محورهای سخنرانی این سمپوزیوم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است این سمپوزیوم در تاریخ 20 تیر ماه 1398 با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی در محل مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری برگزار می شود.

 

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZP51