درج آدرس وب سایت المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در وب سایت باشگاه دانش پژوهان جوان

دکتر عارفیان رئیس کمیته علمی المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از رایزنی های صورت گرفته با مرکزی ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوانی در خصوص درج آدرس وب سایت المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در وب سایت این مرکز گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر عارفیان رئیس کمیته علمی المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از رایزنی های صورت گرفته با مرکزی ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوانی در خصوص درج آدرس وب سایت المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در وب سایت این مرکز گفت.

وی افزود: در راستای همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان رایزنی هایی با مسئولین این مرکز جهت درج آدرس وب سایت المپیاد به نشانی isro.isti.ir در وب سایت باشگاه دانش پژوهان جوان صورت گرفت و خوشبختانه این آدرس در تاریخ 9 بهمن ماه سال جاری در وب سایت باشگاه درج گردید.

دکتر عارفیان هدف از این اقدام را ترویج و توسعه علوم نوین سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در قشر دانش آموزی و دسترسی بهتر و سریعتر دانش آموزان علاقمند به این حوزه از علم برشمرد.

 

 


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Z8di