جلسه مشترک دبیر ستاد و رییس پژوهشکده هماتولوژی، انکولوژی و سل تراپی بیمارستان شریعتی تهران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، جلسه‎ای در تاریخ 1401/07/19 در خصوص اخرین وضعیت پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی بیمارستان شریعتی در محل ستاد برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، جلسه‎ای در تاریخ 1401/07/19 با حضور دبیر ستاد و دکتر محمد واعظی رئیس پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی در خصوص آخرین وضعیت پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی بیمارستان شریعتی در محل ستاد برگزار شد.

این پژوهشکده که وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد، شامل سه مرکز تحقیقات با عنوان های مرکز تحقیقات هماتولوژی، انکولوژی و پیوند سلول های بنیادی، مرکز تحقیقات سرطان های سلول های خونساز، مرکز تحقیقات سل تراپی و پیوند سلول های بنیادی خونساز است . بخش های درمانی نیز در کنار این مراکز تحقیقات یکی از بهترین مراکز کشور در ارائه خدمات و درمان فوق تخصصی خون و سرطان است. لذا با توجه به اینکه  این پژوهشکده یکی از مراجع علمی مهم در زمینه سلول هخای بنیادی، خون و انکولوژی می باشد، و در نظر دارد با حمایت و راهبری ستاد بتواند در جهت توسعه فعالیت های فناورانه آن مرکز و کاربردی کردن تحقیقات گام برداد.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Ziqv