توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان با بهره مندی از توانمندی های محقین ایرانی

جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر علیرضا والانژاد مورخ 25 تیرماه 98 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر علیرضا والانژاد مورخ 25 تیرماه 98 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر والانژاد هیات علمی دپارتمان مواد بیومدیکال و دندانی دانشگاه ناگازاکی ژاپن از فعالیت های خود در این حوزه به ارائه توضیحاتی پرداخت.

سپس دکتر حمیدیه به آینده روشن بازار محصولات و فناوری های مرتبط با حوزه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، به معرفی برخی شرکت های فعال در این حوزه و زمینه و سابقه فعالیتشان پرداخت.

دکتر حمیدیه در ادامه به گستره وسیع زمینه فعالیت شرکت های دانش بنیان حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و حمایت های صورت گرفته از شرکت های دانش بنیان اشاره نمود و گفت امید است در آینده نزدیک بستر مناسبی جهت بهره مندی از توانمندی های محققین ایرانی مقیم خارج از کشور فراهم گردد.


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zne1