تمرکز بر توسعه مراکز تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی

دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 12 آبان ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 12 آبان ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدای این نشست دکتر حمیدیه بر لزوم پیگیری و بررسی ریزبرنامه‌ها و اهداف مرتبط با هر حوزه جهت دستیابی بهتر به اهداف سال جاری ستاد تأکید نمود.

در ادامه مدیر بخش توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و نیز پیگیری موراد مربوط به برگزاری دوره‌های مهارت آموزی در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ارائه نمود.

سپس دکتر بقایی توضیحاتی در مورد روند برگزاری سمینارها و سمپوزیوم‌های علمی، تخصصی بصورت وبیناری ارائه نمود.

در ادامه دکتر ربانی به ارائه توضیحاتی در مورد روند پیشرفت مراکز تکثیر و پرورش حیوانات آزمایشگاهی استان‌های لرستان و بوشهر پرداخت.

پس از ایشان دکتر محسنی با اشاره به برگزاری مجازی سومین پیش رویداد جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ویژه دانش آموزان، گزارشی از فعالیت‌های پژوهش‌سراهای دانش آموزی سلول‌های بنیادی استان‌های خراسان شمالی و آذربایجان غربی ارائه نمود.

در پایان، روند پیگیری اقدامات صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد مربوط به برگزاری وبینارهای علمی، تخصصی حوزه سلول‌های بنیادی، المپیاد دانش‌آموزی و امور مربوط به پژوهش‌سراهای دانش آموزی سلول‌های بنیادی و مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی توسط اعضای جلسه گزارش گردید.

 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZS6p