ترویج نشریات تخصصی دانشجویی حوزه پزشکی بازساختی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، نشستی با دکتر حمیدیه دبیر ستاد و سردبیرنشریه به توان سلول خانم شایسته مقدم‌راد به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه الزهرا (س ) در تاریخ 11آبان ماه 1401، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، نشستی با دکتر حمیدیه دبیر ستاد و سردبیرنشریه به توان سلول خانم شایسته مقدم‌راد به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه الزهرا (س ) در تاریخ 11آبان ماه 1401، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا مقدم راد توضیحاتی در خصوص نشریه به توان سلول ارائه داد و گفت این نشریه به همت انجمن علمی دانشجویی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه الزهرا تهیه می گردد و هدف این نشریه، نمایاندن کاربردها و زیبایی‌های علم زیست‌شناسی است تا قدمی هرچند کوچک در راستای پیشرفت و ارتقای سطح این علم باارزش بردارد.

محوریت اصلی نشریه، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی است؛ اما در تمام گرایش‌های زیست‌شناسی مانند ژنتیک، میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی و ... مطالب جذاب و مفیدی منتشر می‌کند.

سپس دکتر حمیدیه راهکارهایی را جهت همکاری و توسعه بیشتر این نشریه با ستاد ارائه نمود.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z61v