بومی‌سازی فناوری‌های ساخت محصولات پیشرفته با توجه به نیاز بازار

جلسه‌ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر شریفی زارچی مدیر عامل شرکت پردیس ژن فناوری، دکتر ابنا مدیر اجرایی شرکت و جمعی از اعضای این شرکت در تاریخ 2 مهر ماه سال 98 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه‌ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر شریفی زارچی مدیر عامل شرکت پردیس ژن فناوری، دکتر ابنا مدیر اجرایی شرکت و جمعی از اعضای این شرکت در تاریخ 2 مهر ماه سال 98 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

دکتر حمیدیه با تأکید بر لزوم همکاری مراکز مختلف از جمله شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در جهت توسعه و پیشرفت کشور در علوم و فناوری‌های نوین و استفاده از آن در درمان انواع بیماری‌های صعب العلاج تأکید نمود و داشتن برنامه مشخص در جهت تجاری سازی محصولات این حوزه و بومی‌سازی فناوری‌های ساخت محصولات پیشرفته با توجه به نیاز بازار را از جمله ماموریت‌های این شرکت برشمرد.

در ادامه دکتر شریفی زارچی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت پذیرفته شرکت فراتخصصی پردیس ژن فناوری در تولید دانش ارائه خدمات و سرویس تست‌های ژنتیکی مطابق با به روزترین روش های دنیا پرداخت.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zzz2