بهره‌مندی از ظرفیت‌ شتابدهنده های تخصصی حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در جهت کمک به شرکت‌های دانش بنیان و نوپا

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر ربانی مدیر بخش بخش شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 18 اسفندماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

در ابتدای این نشست دکتر امیرخانی با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در مباحث مربوط به موضوع شتابدهنده تخصصی حوزه سلول‌های بنیادی در جهت کمک به شرکت‌های دانش بنیان و نوپا مستقر در مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی افزود: تسهیل رویکردها در این حوزه مد نظر می باشد.

دکتر ربانی مدیر شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی گزارشی از روند داوری و پیشرفت طرح‌های مدل‌سازی حیوانی و تحقیقات درون‌تنی ارائه نمود.

در پایان، اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری اقدامات صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد مربوط به امور مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مورد بررسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZnWq