برگزاری کارگاه نانوفت گرفت در دانشکده پرستاری و مامایی مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری

کارگاه جانبی “نانوفت گرفت” در حاشیه سومین سمپوزیوم پوست،ترمیم، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ ۱۹ تیرماه ۱۳۹۸ در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری و مامایی مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، کارگاه جانبی “نانوفت گرفت” در حاشیه سومین سمپوزیوم پوست،ترمیم، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ ۱۹ تیرماه ۱۳۹۸ در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری و مامایی مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری  برگزار گردید.
برگزار کننده این کارگاه شرکت دانش بنیان “فناوران سپیدجامگان”   بود. محورهایی که در این کارگاه مورد بحث قرار گرفتند شامل “آماده کردن بیمار جهت انجام فرایند لیپوساکشن(استخراج چربی)”، “فرآوری بافت چربی به نانوفت” و “تزریق نانوفت” بودند.
در ابتدا دکتر قمری مشاور و مدیر بخش تحقیق و توسعه شرکت مزایای استفاده از نانوفت در علم پزشکی و زیبایی، درمان های مختلف و نیز مراقبت های پس از درمان را مطرح کرده و چالش های مختلف این روش را مورد تحلیل قرار داد.
در ادامه دکتر فروزش مشاور پزشکی شرکت صورت عملی مراحل مختلف آماده سازی نمونه ی از پیش تهیه شده را در حضور شرکت کنندگان شرح دادند.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZDc1