برگزاری مجموعه وبینارهای علمی، تخصصی حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی

دویست و چهلمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 20 مرداد‌ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و چهلمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 20 مرداد‌ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر امیرخانی گزارشی از بازدید بعمل آمده از مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی تبریز و مجموعه اتاق‌های تمیز آن مرکز ارائه نمود و توسعه فناوری، تجاری سازی و بازار، توسعه مراکز ارائه خدمات بالینی و توسعه آموزش و پژوهش و منابع انسانی را از جمله مأموریت‌های مهم این مراکز برشمرد.

در ادامه دکتر دهقانی فیروز آبادی توضیحاتی در مورد بازدید دکتر ستاری معاون علمی و فناوري رئیس جمهور از مرکز جامع سلول‌هاي بنيادي و پزشکي بازساختي يزد با حضور مسئولين استان ارائه نمود.

در ادامه دکتر بقایی به ارائه در زمینه استفاده از ظرفیت‌های موجود و بهره‌مندی از تجارب اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور در برگزاری سمینارها و سمپوزیوم‌های تخصصی حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بصورت وبیناری پرداخت.

در پایان، اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری اقدامات صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد مربوط به طرح‌های فناوری، روند برگزاری المپیاد دانش‌آموزی، شهر سلول و امور مربوط به مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مورد بررسی قرار گرفت.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZLyp