برگزاری دویست و بیستمین جلسه شورای اجرایی ستاد

دویست و بیستمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 21 بهمن‌ماه 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و بیستمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 21 بهمن‌ماه 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر ربانی دبیر شبکه ملی مدل سازی حیوانی وتحقیقات درون تنی توضیحاتی در مورد بازدید از بخش‌های مختلف مرکز حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی کردستان و لرستان ارائه نمود و بر لزوم اهمیت مطالعات حیوانی در مطالعات پیش بالینی تأکید نمود.

در ادامه توضیحاتی در زمینه اهمیت تهیه و تدوین کتابچه محصولات حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی توسط کارشناس بخش فناوری، تجاری سازی و بازار ستاد ارائه شد.

در ادامه اعضای جلسه به بررسی رویدادها و سمپوزیوم‌ها آتی پرداختند. از جمله سمپوزیوم های پیش رو برگزاری «سومین سمپوزیوم بیماری‌های اعصاب و  سلول‌های بنیادی » در تاریخ 22 اسفندماه در دانشگاه علوم پزشکی قم می باشد.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZYs3