برگزاری دومین المپیاد دانشجویی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و مهندسی بافت

دومین المپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت در سال تحصیلی 98-1397 با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و با همت سازمان سنجش آموزش کشور برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی دومین المپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت در سال تحصیلی 98-1397 با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و با همت سازمان سنجش آموزش کشور در محل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید.

شایان ذکر است المپیاد غیر متمرکز دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت در تاریخ 12 و 13 اردیبهشت ماه سال جاری در مراکز قطب های دهگانه سازمان سنجش کشور برگزار و پذیرفته شدگان این المپیاد به اتفاق نفرات برگزیده کنکور ارشد در مرحله نهایی (المپیاد متمرکز) و همزمان با سایر المپیادهای دانشجویی کشور به رقابت پرداختند.

راه یافتگان المپیاد متمرکز از رشته های مجوعه زیست شناسی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، زراعت و اصلاح نباتات، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی صنایع، شیمی و مهندسی شیمی نیز میتوانستند به جای شرکت در مرحله نهایی المپیاد در رشته اصلی، در این المپیاد حضور داشته باشند.

دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی به همراه دکتر عارفیان مدیر توسعه آموزش، پژوهش و منابع انسانی ستاد نیز  از برگزاری این المپیاد بازدید بعمل آوردند.

همچنین در حاشیه برگزاری این المپیاد، نشستی با حضور دکتر جمالی معاون آماری و فنی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار گردید و به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری هرچه بهتر این المپیاد پرداخته شد.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zsh1