برگزاری دوره آموزشی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی

قطب کشوری سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، مدیریت ناحیه 4 کرج و پژوهش سرای دانش آموزی سلول‌های بنیادی ملاصدرا با مشارکت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی به منظور ارتقاء سطح علمی و توانمندسازی و به روزرسانی دانش دبیران زیست شناسی پژوهش‌سراهای دانش آموزی کشور اقدام به برگزاری دوره آموزشی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی نموده است.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، قطب کشوری سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، مدیریت ناحیه 4 کرج و پژوهش سرای دانش آموزی سلول‌های بنیادی ملاصدرا با مشارکت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی به منظور ارتقاء سطح علمی و توانمندسازی و به روزرسانی دانش دبیران زیست شناسی پژوهش‌سراهای دانش آموزی کشور اقدام به برگزاری دوره آموزشی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی نموده است.

این دوره با ۱۰ عنوان کارگاه تخصصی و با بهره گیری از اساتید مجرب این حوزه برای حدود ۲ هزار نفر از دبیران زیست شناسی کشور برگزار می گردد که از هر منطقه آموزش و پرورش 3 نفر دبیر در دوره حضور خواهند داشت.

این دوره آموزشی که اساتید آن توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی تامین شده است از ۲۵ دی ماه به مدت دو هفته و به صورت آنلاین برگزار می گردد. فیلم‌های آموزشی تولید شده در قطب کشوری با موضوع آموزش تکنیک‌های کار در آزمایشگاه سلول‌های بنیادی به عنوان محتوای کمک آموزشی و به منظور افزایش بهره‌وری تدریس دبیران در پژوهش‌سراها در اختیار شرکت کنندگان این دوره قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است با پیگیری اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، اسامی شرکت کنندگان در این دوره در سامانه ltms ثبت و برای ایشان گواهی ضمن خدمت صادر می گردد.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZKqt