برگزاری جلسه مشترک دو شرکت دانش بافت البرز و راون سازه

جلسه با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار ستاد، دکتر ظهرابیان مدیرعامل شرکت دانش بافت البرز، دکتر حسینی مدیرعامل شرکت راون سازه و دکتر منصوری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، تاریخ دو شنبه 24 آبان ماه 1400 برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، جلسه با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار ستاد، دکتر ظهرابیان مدیرعامل شرکت دانش بافت البرز، دکتر حسینی مدیرعامل شرکت راون سازه و دکتر منصوری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، تاریخ دو شنبه 24 آبان ماه 1400 برگزار گردید.

در ابتدا دکتر ظهرابیان مدیرعامل شرکت دانش بافت البرز به معرفی تاریخچه تشکیل شرکت پرداخت. در اوایل سال ۱۳۹۰ گروهی از متخصصین با تجربه بیوتکنولوژی و مهندسی بافت دست به کار ایجاد مجموعه­ای زنجیرهای در هفت شهر کشور، با هدف تحقیق و توسعه و تولید بیوایمپلنت­ های استخوانی، قلبی عروقی و تاندون لیگامان شدند که اولین واحد آن شامل 530 متر اتاق تمیز در کرمانشاه راه اندازی شده است.

شرکت دانش بنیان راون سازه نیز از سال 1388 و با ساخت و تجهیز مرکزی در فضایی به وسعت بیش از 700 متر مربع در پارک علم و فناوری پردیس، به عرصه تحقیق، تولید و فروش انواع تجهیزات و لوازم پزشکی و آزمایشگاهی وارد شد. این شرکت قصد دارد تا به منظور اشتغالزایی فعالیتهای دانش بنیان خود را در مناطق محروم کشور و کمتر توسعه یافته کشور همچون کرمانشاه توسعه دهد.

ستاد توسعه علوم و فناوری‏های سلولهای بنیادی با گردهمآوری این شرکتها و همچنین اعضای هیئت علمی دانشگاه قصد دارد تا زمینه همکاری شرکت دانش بافت البرز، راون سازه و سایر اساتید دانشگاه را فراهم آورد.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZN1s