برگزاری جلسه مدیر بخش دانش آموزی ستاد با مدیر عامل شرکت چرم درسا

جلسه ی با حضور دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی ستاد، دکتر فاطمی مدیر عامل شرکت چرم درسا و خانم عارفی مدیر بخش روابط عمومی شرکت در تاریخ 22 دی ماه 1397، در محل شرکت چرم درسا برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه ی با حضور دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی ستاد، دکتر فاطمی مدیر عامل شرکت چرم درسا و  خانم عارفی مدیر بخش روابط عمومی شرکت در تاریخ 22 دی ماه 1397، در محل شرکت چرم درسا برگزار گردید.

در ابتدا دکتر محسنی مسئول بخش دانش آموزی ستاد به ارائه گزارشی از برگزاری بخش دانش‌آموزی سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداخت و افزود: در بخش دانش آموزی این جشنواره تعداد زیادی از دانش آموزان از سراسر کشور در 4 روز برگزاری رویداد حضور پیدا کردند. همچنین از بین آثار ارسالی 89 اثر در محورهای مقاله، پوستر، دست سازه، فناوری دیجیتال، ایستگاه آموزشی، نقاشی و داستان علمی تخیلی از بین آثار رسیده به دبیرخانه ارائه شد. وی با اشاره به نقاط برجسته این رویداد از جمله حضور شخصیت های علمی، مهمانان خارجی، همکاری موثر و مستمر مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش و نیز قطب دانش اموزی سلول های بنیادی مستقر در استان البرز، از برگزاری کارگاه یک روزه پرورش استعدادهای کارآفرینی با هدف آشنایی دانش اموزان با فضای کسب و کار  در پیش برنامه جشنواره ملی چهارم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با مشارکت شرکت چرم درسا خبر داد.

در ادامه دکتر فاطمی مدیر عامل شرکت چرم درسا با اشاره به برگزاری با شکوه بخش دانش آموزی سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بر لزوم حمایت مناسب از برگزیدگان این بخش تأکید نمود و افزود: شرکت ضمن اهدای جوایز به برگزیدگان این جشنواره آمادگی هر نوع همکاری در زمینه برگزاری کارگاه یک روزه پرورش استعدادهای کارآفرینی دارد.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zb5i