برگزاری جلسه دبیر ستاد با چند شرکت دانش بنیان

جلسه ای با حضور دکتر عارفیان دبیر ستاد، مدیر برنامه توسعه زیرساخت و تجاری سازی ستاد، همچنین مدیرعامل و هیئت مدیره چند شرکت دانش بنیان فعال در این حوزه، در تاریخ 21/4/1402 در محل دفتر ستاد برگزار گردید..

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی، جلسه ای با حضور دکتر عارفیان دبیر ستاد، مدیر برنامه توسعه زیرساخت و تجاری سازی ستاد،  همچنین مدیرعامل و هیئت مدیره چند شرکت دانش بنیان فعال در این حوزه، در تاریخ 21/4/1402 در محل دفتر ستاد برگزار گردیدکه به بیان دغدغه ها، نیازها، چالش ها و راهکارهای پیشنهادی برای برون رفت از این مشکلات، به تبادل نظر پرداختند.

شرکتهایی همچون؛ شرکت هیراب طب عرشیا که در زمینه طراحی و تولید دستگاه های پیشرفته تشخیص طبی آزمایشگاهی و ملزومات مصرفی فعالیت دارند. شرکت فن آوری  بن یاخته که به عنوان اولین شرکت خصوصی ارائه دهنده خدمات و تولیدات حوزه مهندسی بافت فعال هستند. شرکت روژه تکنولوژی که در زمینه تولید کیت و محلول های مولکولی و تشخیصی مشغول فعالیت است. شرکت نانو دارو الوند، در زمینه دارویی و شرکت سوگند که در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی، تأمین قطعات، تعمیر تجهیزات به فعالیت می پردازند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z31w