برگزاری جلسه دبیر ستاد با رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

جلسه‌ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر منظم اسماعیل پور رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات پزشکی بازساختی ستاد در تاریخ 21 مهر ماه 1400 در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه‌ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر منظم اسماعیل پور رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات پزشکی بازساختی ستاد در تاریخ 21 مهر ماه 1400 در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید.

دکتر حمیدیه به ارائه توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های صورت پذیرفته در حوزه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی پرداخته و اشاره داشتند: ستاد با هدف توسعه علوم و فناوری‌های نوین در سطح کشور شروع به فعالیت نموده‌ و با حمایت و توسعه شرکت‌های مرتبط با این حوزه؛ بستر لازم جهت مدیریت، راهبری و گسترش این ظرفیت‌ها را در سطح ملی فراهم نموده است. ایشان با تاکید بر حفظ زیرساخت‌های چون مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی خواستار تسریع فرایندهای تثبیت این ساختارها در قالب مراکز نوآوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و حل مشکلات این حوزه شد.

در ادامه دکتر منظم با اشاره به اهمیت راه اندازی این مراکز سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در استان‌های مختلف در جهت توسعه علوم و فناوری‌های نوین و نیز رونق تولید محصولات با فناوری‌های پیشرفته گفت: می‌توان با گسترش شبکه‌های ارتباطی، سرعت رسیدن به اهداف این حوزه را بیش از پیش افزایش داد..

سپس اعضای جلسه در خصوص راهکارهای تسهیل فرایندهای حمایتی ذیربط به بحث و گفتگو پرداختند.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zpms