برگزاری اولین مدرسه فصلی از سری رویدادهای “سل پلاس” با عنوان “چشم انداز پزشکی بازساختی؛ آزمایشگاه تا بالین” در حوزه قلب، چشم و فک و صورت

دویست و هشتمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی و جمعی از کارشناسان ستاد در تاریخ 20 آبان ماه سال 1398 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و هشتمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی و جمعی از کارشناسان ستاد در تاریخ 20 آبان ماه سال 1398 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر امیرخانی با اشاره به حمایت گسترده ستاد از طرح‌های فناورانه محصول محور گفت: اولویت ستاد حمایت از طرح‌های شرکت‌های دانش بنیانی که در جهت تولید محصول مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی می‌باشد و در راستای رونق تولید آن نیز اقدامات مناسبی صورت پذیرفته است.

در ادامه دکتر عارفیان به ارائه توضیحاتی در زمینه داوری پایان نامه‌های دکتری مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ 23 آبان ماه سال جاری پرداخت و افزود: طرح‌های ارسالی به ستاد براساس موضوع طرح تقسیم بندی شده و در تیم تخصصی نیز داوری خواهد شد.

دکتر معدنی نیز در مورد برگزاری اولین مدرسه فصلی از سری رویدادهای “سل پلاس” با عنوان “چشم انداز پزشکی بازساختی؛ آزمایشگاه تا بالین” در حوزه قلب، چشم و فک و صورت با همکاری مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز مپسا در تاریخ ۲۱ الی ۲۳ آبان خبر داد.

در پایان دکتر عروج علیان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به ارائه توضیحاتی در زمینه ضرورت راه‌اندازی مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در این استان پرداخت و افزایش سطح سلامت جامعه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تئوری و نیز توسعه نیروی انسانی کارآمد و متخصص در این زمینه را از جمله اهدف راه اندازی این مرکز برشمرد.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZBX2