برگزاری افتتاحیه اردوی تابستانی ششمین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

افتتاحیه اردوی تابستانی ششمین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی و دکتر سلطانی نژاد رئیس کمیته علمی المپیاد در تاریخ 31 مرداد ماه برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، افتتاحیه اردوی تابستانی ششمین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی و دکتر سلطانی نژاد رئیس کمیته علمی المپیاد در تاریخ 31 مرداد ماه برگزار شد.

دکتر حمیدیه طی این افتتاحیه ضمن ابراز خرسندی از موفقیت دانش پژوهان راه یافته به این المپیاد گفت: رعایت اخلاق پژوهش و فناوری در حوزه پزشکی از مهمترین مسائلی هست که شما دانش پژوهان باید سر لوحه تمامی امور تحصیلی خود قرار دهید. شما دانش آموزان امیدهای کشور عزیزمان هستید و با توجه به اینکه علوم نوین سلول های بنیادی یکی از  روش های موثر در درمان بیمارهای مختلف در سال های آتی خواهد بود لذا از شما انتظار می رود که به مرزهای دانش در حوزه سلول­های بنیادی و پزشکی بازساختی دست یافته و پاسخگوی مطالبات مردم جهت درمان بیماری ها باشید.

همچنین دکتر عارفیان ضمن اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت اساتید با تجربه و تلاش برای خلق ایده­های جدید، ابراز امیداوری نمود که در آینده ای نزدیک بتوان چنین دوره های را به صورت حضوری و کاربردی برگزار نمود.

در پایان دکتر سلطانی نژاد نکات فنی برگزاری دوره، برنامه درسی، نحوه انتخاب موضوع پروپوزال و نگارش آن را مجددا بیان داشت. وی همچنین این دوره را وسیله ای جهت ارتقا علمی دانش پژوهان در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی را مفید دانست و ابراز امیدواری که این دوره بتواند در هدفگذاری تحصیلی راه یافتگان به دوره مثمر ثمر واقع گردد.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZJKr