برگزاری آزمون مرحله اول هفتمین دوره المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، مرحله اول آزمون هفتمین دوره المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی سال تحصیلی 1401 -1400 روز سه شنبه 5 بهمن ماه سال جاری بطور همزمان در سراسر کشور برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، مرحله اول آزمون هفتمین دوره المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی سال تحصیلی 1401 -1400 روز سه شنبه 5 بهمن ماه سال جاری بطور همزمان در سراسر کشور برگزار گردید.

دکتر سلطانی نژاد رئیس کمیته علمی المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی منطقه 11 تهران گفت: در تلاش هستیم با توسعه علوم نوین سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در سطح دانش آموزی در کشور  سن محقیقن این حوزه را به حداقل رسانده تا در آینده بتوانیم از جوانان علاقمند به این حوزه در کاربردی سازی این علم در بالین جهت درمان بیماران نیازمند بهره مند گردیم.

وی همچنین افزود: این المپیاد همانند سال های گذشته در سه مرحله به صورت متمرکز برگزار می‌شود به صورتی که آزمون مرحله اوّل در سطح حوزه‌های اجرایی تعیین شده در سراسر کشور و آزمون مرحله دوّم در مرکز استان برگزار می شود و در نهایت برگزیدگان مرحله دوم، به مرحله سوّم یا اردوی تابستانی راه می یابند.

شایان ذکر است این رویداد علمی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در زمینه اپیدمی ویروس کرونا در سطح کشور برگزار شد.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zyst