برنامه‌ریزی جهت تأمین بسته خدمات بیمه‌ای محصولات حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اجرایی ستاد

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی، دکتر ربانی مدیر شبکه ملی حیوانات آزمایشگاهی، دکتر بقایی مدیر روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 24 آذر ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر حمیدیه بر اهمیت تحت پوشش قرار گرفتن بسته خدمات بیمه‌ای محصولات حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در فهرست بیمه تأکید نمود و لزوم داشتن برنامه مشخص در این زمینه و انجام پیگیری‌های لازم در خصوص تسهیل در روند فوق را مهم برشمرد.

در ادامه مدیر بخش توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی به ارائه توضیحاتی در مورد اقدامات صورت پذیرفته در این بخش از جمله پیگیری دوره‌های مهارت آموزی در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و موضوع خدمات بیمه‌ای محصولات این حوزه پرداخت.

سپس دکتر ربانی مدیر شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی گزارشی از روند داوری و پیشرفت طرح‌های مدل‌سازی حیوانی و تحقیقات درون‌تنی ارائه نمود.

 

در ادامه دکتر بقایی توضیحاتی در مورد روند برگزاری سمینارها و سمپوزیوم‌های علمی، تخصصی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بصورت وبیناری ارائه نمود.

در پایان، اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری اقدامات صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد مربوط به مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و المپیاد دانش آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مورد بررسی قرار گرفت.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZPZq