بررسی گزارش عملکرد ستاد در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اجرایی ستاد

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی، دکتر ربانی مدیر شبکه ملی حیوانات آزمایشگاهی، دکتر بقایی مدیر روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 26 آبان ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر عارفیان توضیحاتی در مورد داوری طرح‌های بالینی و پیش بالینی مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ارائه نمود و سپس به زیرساخت‌های ایجاده شده در جهت برگزاری المپیاد دانشجویی سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت اشاره کرد.

در ادامه کارشناس بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت پذیرفته ستاد در بخش های مختلف از جمله مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی طی سال‌های اخیر پرداخت. در پایان، اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری اقدامات صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد مربوط به مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و بخش شبکه ملی حیوانات آزمایشگاهی و تحقیقات درون تنی مورد بررسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZMap