بررسی برنامه های سال 98 المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

نشست کارگروه المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور جمعی از اعضای کارگروه و به سرپرسی دکتر ماریا ظهیری مسئول این المپیاد در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، نشست کارگروه المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور جمعی از اعضای کارگروه و به سرپرسی دکتر ماریا ظهیری مسئول این المپیاد در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

 در ابتدای جلسه دکتر ظهیری به تشریح برنامه های آتی در جهت پیشبرد هر چه بهتر پرداخت و افزود: در نظر داریم با حضور اعضای این کارگروه برنامه منسجم تر و جامع تری در جهت برگزاری المپیاد ملی و بین المللی در سال های آتی برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه بر تعاملات بیشتر ستاد با ادارات کل آموزش و پرورش استان ها جهت برگزاری هر چه بهتر این المپیاد تاکید نمود.

سپس اعضای حاضر در نشست به بررسی منابع آزمون پرداختند و راه کارهای عملی در جهت بهبود کیفیت برگزاری این المپیاد در اردوی تابستانی را بررسی نمودند. همچنین در خصوص برقراری تعاملات هدفمند با دانش پژوهان سه سال گذشته المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با تاکید بر در نظر گرفتن داوطلبنی و برگزیدگان استانی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZW41