بازدید دبیر ستاد از شرکت تحقیقاتی مهندسی توفیق دارو

بازدیدی توسط دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی ستاد در تاریخ 25 دی‏ماه 98 از شرکت تحقیقاتی مهندسی توفیق دارو صورت گرفت و ظرفیت ‏های این شرکت در حوزه ی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به ایشان معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، بازدیدی توسط دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی ستاد در تاریخ 25 دی‏ماه 98 از شرکت تحقیقاتی مهندسی توفیق دارو صورت گرفت و ظرفیت ‏های این شرکت در حوزه ی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به ایشان معرفی گردید.

شرکت تحقیقاتی مهندسی توفیق دارو وابسته به شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین اجتماعی، به عنوان بزرگترین مرکز تحقیقات دارویی کشور می باشد که در حوزه تولید مواد با ارزش افزوده بالا و حجم کم نیز وارد شده است. این شرکت با ایجاد اتاق تمیز تحقیقاتی دارای مجوز GMP، قصد دارد با تحقیق و توسعه در حوزه سلول‏های بنیادی و پزشکی بازساختی، حوزه فعالیت‏های خود را گسترش دهد.

همچنین تحقیق و توسعه در حوزه داروهای شیمیایی، پپتیدهای دارویی، داروهای ضد سرطان، تحقیقات بیولوژی مولکولی، فناوریهای نانو و بایو، بیولوژی سیستمی، فرمولاسیون دارویی و تولید مواد اولیه دارویی باارزش افزوده بالا از جمله فعالیتهای این شرکت است. شرکت توفیق دارو علاوه بر تحقیق و توسعه و تولید مواد اولیه و در برخی موارد محصولات دارویی، در حوزه خدمات نیز وارد شده است.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZnZ3