بازدید از هفتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته(ایران فارما) طی روزهای ۱۸ تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته(ایران فارما) طی روزهای ۱۸ تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد. دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری تجاری سازی و بازار ستاد در تاریخ 20 علاوه بر بازدید از این نمایشگاه به طور خاص به بررسی چگونگی حضور شرکت های مرتبط با ستاد توسعه علوم وفناوری‎های سلول های بنیادی بنیادی از جمله سل تک فارمد، نانوفناوران دارویی الوند، اتاق تمیز بهار، ، دانش پژوهش فجر، و آروکو پرداخت.

ایران فارما  یک رویداد بین‌المللی جامع و فراگیر در حوزه صنعت دارو  است، که هر ساله با حضور شرکت‌های داروسازی داخلی و خارجی و فعالان حوزه دارو بر گزار می شود. در این دوره از  ۹ محصول مهم و جدید دارویی که برخی آنها دانش بنیان هستند رونمایی شد. از دیگر شرکت های مرتبط با ستاد که در این نمایشگاه حضور داشتند می‎توان به مهندسی محیط کشت سیوان،تولید کننده مواد اولیه دارویی البرز بالک اشاره کرد.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZJqv